8.08.2014

[005 - 006] Stand up

Muzyczka: J-min-Stand up
(c) Ja
Cześć kochani! No wiem...mogłam zrobić więcej, ale bez bicia przyznam się, że jestem leniwcem :(. Obiecuję, że się poprawie^^. Co do szablonów jestem bardzo zadowolona. Są lepsze od moich poprzednich, ale tu moje zdanie się nie liczy. Czekam na wasze opinie^^. Nie będę was dłużej zanudzać. Zapraszam do oglądania moich wypocin XD! 

Jestem z niego zadowolona. W końcu udało zrobić 
mi się szablon o delikatnej kolorystyce :). A tak w ogóle
Luhan <3 

Tutaj CSS jest trochę skromniejszy, 
ale podoba mi się połączenie niebieskiego z różowym.

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam!
    Mam pytanie - czy PARANOID zgodziłaby się zrobić szablon w tematyce m&a? Nie mogę znaleźć opisów, a wiem, że bardzo wielu grafików nie lubi/nie chce się tym zajmować :)
    Przy okazji chciałabym pochwalić drugi szablon - bardzo pozytywny i wesoły :)
    Pozdrawiam!
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mogłabym wykonać. Wszystko zależy od zdjęć.

      Usuń