6.08.2014

[001 - 004] Good Luck

Hejo! Pierwsza notka... Wdech, wydech xD Serio, stres jak nie wiem co. Ale może jakoś sobie poradzę.
Przygotowałam cztery szablony. W miarę próbowałam stawić czoło swoim postanowieniom i połowicznie się udało. Może następnym razem pójdzie mi lepiej.
Nie będę zanudzać was swoją gadką. Możecie zacząć oglądać szablony :)


Delikatny kolorystycznie szablon z CL. Mój faworyt z tej notki. Długo męczyłam się z kolorystyką, ale warto było.


Taki minimalistyczny szablon. Próbowałam napchać go CSSem, ale jak zwykle na próbach się skończyło...


Cóż... Ten szablon jakoś nie specjalnie mi się podoba, ale może komuś z was przypadnie do gustu.


I ostatni szablonik. Prosty, a kolorystka miała pasować do obecnej pory roku...

Jeżeli ktoś miałby ochotkę to przyjmę 1-2 zamówienia.

Zapraszamy także osoby, które interesują się grafiką i mają dużo wolnego czasu do zakładki nabór. Może skusicie się i dołączycie do nas.

EDIT:

Przyjmę zamówienie eternal

4 komentarze:

  1. Hej, byłabyś w stanie zrobić jakiś fajny szablon z MyungSoo w szaro - błękitnych kolorach? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj do regulaminu i złóż swoje zamówienie :)

      Usuń
  2. Hasło: Back Seat

    Nick: Eternal

    Adres bloga: by-eternal-stories.blogspot.com/

    Linki do zdjęć, które mają pojawić się w szablonie:
    http://pbs.twimg.com/media/BXPGuqnCEAA1yY_.jpg:large
    http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/28/a8/a3/28a8a3385097a95a97ea9cf7613030e7.jpg
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_m2t4ldyd5I1rndcbzo1_1280.jpg

    Kolorystyka i układ szablonu: Taki jak na blogu, czyli kolumna po prawej stronie, kolory szaro-niebieskie

    Cytat: Everything and every moment is very special - L

    Kontakt: azjacii@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon ostatni, ten minimalistyczny jest świetny. ;)

    OdpowiedzUsuń